Майстер-клас з підвищення педагогічної майстерності
Відвідування уроку висококваліфікованого спеціаліста – найкращий спосіб набуття педагогічного досвіду. Із розумінням цього факту плануються проведення відкритих уроків у Нововолинському центрі ПТО. В цьому році досвідчені викладачі присвячують їх проблемі мотивації, оскільки в закладі реалізовується практичний етап науково-методичної проблеми «Мотивація навчальної діяльності як засіб забезпечення якості професійної освіти».
Мотивувати до здобуття знань та їх практичного застосування – одне з актуальних завдань педагога сьогодення. Це питання часто стає риторичним у практичній діяльності викладача. Але майстер-клас, проведений викладачем математики Галиною Панас, надав можливість отримати відповідь, яка полягає в застосуванні практичної спрямованості матеріалу в розрізі набуття професійних компетентностей через активну різноманітну навчальну діяльність.
Урок на тему «Розв’язування задач» віднісся до сучасного типу занять професійного спрямування та між предметного взаємозв’язку, а його методи передбачили застосування таких форм діяльності, які забезпечили оптимальне узагальнення та систематизацію знань відповідно до поставлених завдань. Майстерність педагога дозволила перетворити роботу над аналізом статистичних даних у захоплююче заняття, де навіть помилки та хибні твердження, деякі з них, до речі, були навмисно обіграні, послугували ефективним чинником засвоєння знань.
Окремої уваги заслуговує дидактичне забезпечення уроку – збірники завдань, тести, презентація, ІКТ.
Учні групи 51 з професії «Кравець, вишивальник», яким було проведено урок, добре справились з випереджувальним завданням, активно здійснювали самостійну діяльність, працювали з таблицями, розв’язували задачі.
Спостереження за учнями принесло задоволення відвідувачам уроку, котрі відчули їх зацікавленість і захоплення роботою.
Коментарi