FacebookYouTubeПідписатися на RSS

Тема: «Розвиток творчих здібностей учнів на основі компетентністного підходу»

Автор: Стадник Олена Іванівна, 02.10.1971 р., викладач фізики

Спеціаліст вищої категорії, викладач-методист

Голова методичної комісії природничо-математичних дисциплін, член науково-методичної ради Нововолинського ВПУ

Нагороди: Почесна грамота МОН України, 2009 р.Почесна грамота управління освіти і науки,2013 р.

Зміст досвіду

Удосконалення змісту та методів викладання фізики, через фізичний експеримент, створення на уроках проблемних ситуацій, залучення до дослідницької діяльності. Професійне спрямування навчального матеріалу на уроці, шляхом пояснення на прикладі конкретних виробничих ситуацій важких фізичних термінів. Індивідуалізація та диференціація навчання.

Вивчення перспективного досвіду викладача розпочато відповідно до рішення науково-методичної ради училища (протокол № 3 від 3 січня 2012 року)

Вид досвіду – раціоналізаторський


Тема: «Формування екологічної компетентності в учнів методом проблемно-пошукової діяльності»

Автор: Левчук Любов Василівна, 24.04.1960 р., викладач біології

Спеціаліст вищої категорії, старший викладач

Нагороди: Почесна грамота МОН України, 2015 р.

Зміст досвіду

Основний акцент робиться на поглибленому вивченні актуальних питань сучасної біології, а також економічних проблемах сучасності. Застосовується творчий характер випереджувальних завдань, використання комп’ютерних технологій. Учні залучаються до краєзнавчої роботи, науково-дослідницької та пошукової діяльності.

Вивчення перспективного досвіду викладача розпочато відповідно до рішення науково-методичної ради училища (протокол № 3 від 3 січня 2012 року)

Вид досвіду – раціоналізаторський


Тема: «Формування математичної компетентності на основі індивідуально-диференційованого підходу»

Автор: Панас Галина Іванівна, 21.08.1961 р., викладач математики

Спеціаліст вищої категорії, викладач-методист

Нагороди: Почесна грамота МОН України, 2012 р.

Почесне звання: Відмінник освіти і науки України

Зміст досвіду

В основу уроку покладається диференційоване навчання та індивідуальна робота з учнями, виконання завдань творчого характеру, пошук зв’язків із професією, самостійна діяльність учнів. За відповідною організацією роботи кожен учень виконує специфічне завдання із урахуванням власних можливостей.

Перспективний досвід викладача узагальнено відповідно до рішення науково-методичної ради училища (протокол № 3 від 3 січня 2012 року)

Вид досвіду – раціоналізаторський


Тема: «Формування навичок аналітичного мислення в теоретичній підготовці кваліфікованого робітника»

Автор: Лучинець Олена Павлівна, 17.10.1976 р., викладач предметів професійно-теоретичної підготовки

Спеціаліст вищої категорії, старший викладач

Нагороди: Почесна грамота МОН України, 2010 р., Почесна грамота управління освіти , науки та молоді, 2013 р.

Підстава вивчення досвіду: рішення науково-методичної ради протокол, №2 від 14.11.2014 р.

Вид досвіду – раціоналізаторський

Зміст досвіду

В основу педагогічного підходу покладається формування в учнів вмінь та навичок здійснювати аналіз теоретичного матеріалу на підставі самостійних висновків, пошуку вірних рішень задля якісного засвоєння професійних компетентностей. З цією метою викладач застосовує проблемно-пошукові методи навчання: вправи з розвитку логічного мислення, проблемні ситуації, самостійну роботу, проектну діяльність. Широко використовує інформаційно-комунікаційні засоби, технічні засоби, практикує бінарні уроки теоретичного і практичного навчання.

Кiлькiсть переглядiв: 550

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.