FacebookYouTubeПідписатися на RSS

Фрагмент відео-уроку з виробничого навчання

Професія: штукатур. Кваліфікація: IV розряд.

ТЕМА ПРОГРАМИ. Виконання поліпшеного оштукатурювання стін

ТЕМА УРОКУ. Влаштування маяків згідно сучасних технологій

ФРАГМЕНТ УРОКУ

М. Коцюбинський. «Тіні забутих предків»викладач Потурай Л.В.

Урок Потурай Л.В. про М. Коцюбинський. «Тіні забутих предків». Трагічна доля Івана і Марічки як наслідок суперечностей між мрією та дійсністю.

Сьогодні ви дізнаєтесь про життя гуцулів, зміст та проблеми повісті «Тіні забутих предків», усвідомите ідейно-художній зміст твору.

Посилання на діалектизми: https://drive.google.com/.../1Km-r_4.../view

Посилання на тести: https://docs.google.com/.../1FAIpQLSd.../viewform

УРОК КОЦЮБИНСЬКИЙ


Підвищуємо кваліфікацію педагогів і учнів

Хороший результат дає поєднання методичної діяльності з педагогічною практикою. Прикладом цього стала робота педагогів будівельних професій. Майстер виробничого навчання Тетяна Сямук провела відкритий урок вступного інструктажу, метою якого була мотивація учнів до засвоєння нових прийомів оздоблення, знайомство з рельєфним покриттям, художньою складовою опоряджувальних робіт. Серед завдань уроку фігурували критичний підхід та аналіз виробничої ситуації.

А продовжився інструктаж учнів заняттям для педагогів з методики проведення майстер-класу. У результаті всі учасники залучились до створення рельєфного панно. В ході роботи, яка мала дослідницький характер, як учні так і педагоги вступали в дискусію, надавали поради, пробували різні прийоми та засоби створення рельєфу.

/Files/images/metodichna/сямук урок 1.JPG /Files/images/metodichna/сямук урок 2.JPG /Files/images/metodichna/сямук урок 3.JPG /Files/images/metodichna/сямук урок 4.JPG /Files/images/metodichna/сямук урок 5.JPG /Files/images/metodichna/сямук урок 6.JPG /Files/images/metodichna/сямук урок 7.JPG /Files/images/metodichna/сямук урок 8.JPG /Files/images/metodichna/сямук урок 9.JPG /Files/images/metodichna/сямук урок 10.JPG /Files/images/metodichna/сямук урок 11.jpg /Files/images/metodichna/сямук урок 12.jpg /Files/images/metodichna/сямук урок 13.jpg


Парад майстер-класів із впровадження новітніх виробничих технологій

Неоціненний досвід отримали волинські педагоги з професії «Вишивальник» на параді майстер-класів у Нововолинському центрі професійно-технічної освіти. За ініціативи та підтримки навчально-методичного центру професійно-технічної освіти, під керівництвом методиста Ольги Іванюк на базі вишивальної майстерні Нововолинського центру педагогічні працівники з професії презентували техніки вишивки від надсучасних автоматизованих, дизайнерських і ексклюзивних до старовинних та своєрідних. Висококваліфіковані майстрині поділились знаннями та вміннями з колегами, продемонстрував прийоми творчої роботи, які учасники закріпили відпрацюванням.

На початку методист навчально-методичного центру обговорила з педагогами перспективи розвитку унікальної та творчої професії і можливості вдосконалення навчального процесу за рахунок компетентністного підходу до планування за новими державними стандартами.

У подальшому майстер виробничого навчання Нововолинського центру ПТО Ольга Ждань презентувала роботу з сучасними матеріалами та обладнанням, а особливо – автоматизованою вишивальною машиною з комп’ютерним управлінням та програмами для створення, обробки та конвертації малюнків машинної вишивки. Її колега з Луцького центру ПТО Оксана Томорокса продемонструвала водорозчинні основи для вишивки та прийоми роботи з ними.

Майстер-клас з технології виготовлення люневільської вишивки провела педагог Ковельського центру ПТО Людмила Маринчук. Вона презентувала вироби, оздоблені цією вишивкою, познайомила з інструментами і матеріалами, їх якісними характеристиками. Учасники майстер-класу відпрацювали прийоми вишивки з різними матеріалами. На цей майстер-клас також завітали й учні.

Педагог з технічного коледжу Луцького НТУ О. Даценко провела майстер-клас із відновлення старовинної техніки ручної вишивки.

По завершенні Ольга Іванюк вручила учасникам параду майстер-класів сертифікати навчально-методичного центру за вивчення та впровадження новітніх виробничих технологій.

/Files/images/metodichna/master-klas/мастер клас 1.jpg/Files/images/metodichna/master-klas/мастер клас 1(2).jpg/Files/images/metodichna/master-klas/мастер клас 2.jpg/Files/images/metodichna/master-klas/мастер клас 3.jpg/Files/images/metodichna/master-klas/мастер клас 4.jpg/Files/images/metodichna/master-klas/мастер клас 5.jpg/Files/images/metodichna/master-klas/мастер клас 6.jpg/Files/images/metodichna/master-klas/мастер клас 7.jpg/Files/images/metodichna/master-klas/мастер клас 8.jpg/Files/images/metodichna/master-klas/мастер клас 9.jpg/Files/images/metodichna/master-klas/мастер клас 9(1).jpg/Files/images/metodichna/master-klas/мастер клас 10.jpg/Files/images/metodichna/master-klas/мастер клас 11.jpg/Files/images/metodichna/master-klas/мастер клас 12.jpg/Files/images/metodichna/master-klas/мастер клас 13.jpg/Files/images/metodichna/master-klas/мастер клас 14.jpg/Files/images/metodichna/master-klas/мастер клас 15.jpg/Files/images/metodichna/master-klas/мастер клас 16.jpg/Files/images/metodichna/master-klas/мастер клас 17.jpg/Files/images/metodichna/master-klas/мастер клас 20.jpg/Files/images/metodichna/master-klas/мастер клас 21.jpg


Літературно-пошукова експедиція

Нетрадиційне заняття з узагальнення та систематизації знань твору М.Коцюбинського «Тіні забутих предків» провела викладач української мови і літератури Людмила Потурай. Аналіз літературного твору педагог побудувала на підґрунті критичного підходу, творчого мислення та розуміння авторського задуму. Позитивного результату в підсумку уроку вдалося досягти завдяки різноманітній діяльності учнів, яка закріпила знання твору, допомогла розвинути навички висловлювання думки та зацікавити народними звичаями, віруваннями, традиціями. Учні виступили в ролі географів, істориків, психологів, етнографів і літературних критиків у дослідницький «експедиції». Аудіо і відео забезпечення візуалізувало художні образи, які учні порівняли з власними уявленнями героїв твору.

Повість Коцюбинського про короткочасне щастя і трагедію карпатських Ромео та Джульєти привернула увагу учнів. Педагог донесла проблематику твору через символічні образи, невимушений діалог і прийоми психологічного впливу.

/Files/images/metodichna/poturay/20190131_100346.jpg /Files/images/metodichna/poturay/20190131_100528.jpg /Files/images/metodichna/poturay/20190131_100801.jpg /Files/images/metodichna/poturay/20190131_101236.jpg /Files/images/metodichna/poturay/20190131_101407.jpg


Мотивація навчальної діяльності на уроках історії

У Нововолинському центрі професійно-технічної освіти, як зазначалось вже на сторінці методичної роботи, триває практичний етап реалізації проблеми мотивації навчальної діяльності. Педагоги продовжують презентувати практичний досвід у формі проведення відкритих уроків.

100-літтю Гетьманату Павла Скоропадського було присвячено відкритий урок з історії на тему «Українська держава за доби Гетьманату» викладача Нововолинського центру ПТО Наталії Каганюк.

Урок вирізнявся насиченим вмістом дидактичного забезпечення, наочних матеріалів, презентації, відеофільму, що допомогло учням краще зрозуміти історичну та політичну картину української державності цієї доби. Учні й самі підготували повідомлення про результати діяльності уряду Скоропадського, зокрема в економіці, зовнішній політиці, освіті.

Викладач провела паралелі й порівняла геополітику країни минулих років із сучасністю.Насичений матеріал уроку вдалося добре засвоїти за рахунок застосування різноманітних форм навчальної діяльності. На закріплення учні переглянули «новини» на «Гетьман ТV», проаналізувавши правдиві та не правдиві факти.

/Files/images/metodichna/kaganyuk/20181212_105250.jpg /Files/images/metodichna/kaganyuk/20181212_105308.jpg /Files/images/metodichna/kaganyuk/20181212_105818.jpg /Files/images/metodichna/kaganyuk/20181212_105856.jpg /Files/images/metodichna/kaganyuk/20181212_105908.jpg /Files/images/metodichna/kaganyuk/20181212_110127.jpg /Files/images/metodichna/kaganyuk/20181212_110146.jpg /Files/images/metodichna/kaganyuk/20181212_110311.jpg /Files/images/metodichna/kaganyuk/20181212_110753.jpg /Files/images/metodichna/kaganyuk/20181212_110836.jpg /Files/images/metodichna/kaganyuk/20181212_111313.jpg /Files/images/metodichna/kaganyuk/20181212_112324.jpg


Майстер-клас з підвищення педагогічної майстерності

Відвідування уроку висококваліфікованого спеціаліста – найкращий спосіб набуття педагогічного досвіду. Із розумінням цього факту плануються проведення відкритих уроків у Нововолинському центрі ПТО. В цьому році досвідчені викладачі присвячують їх проблем і мотивації, оскільки в закладі реалізовується практичний етап науково-методичної проблеми «Мотивація навчальної діяльності як засіб забезпечення якості професійної освіти».

Мотивувати до здобуття знань та їх практичного застосування – одне з актуальних завдань педагога сьогодення. Це питання часто стає риторичним у практичній діяльності викладача. Але майстер-клас, проведений викладачем математики Галиною Панас, надав можливість отримати відповідь, яка полягає в застосуванні практичної спрямованості матеріалу в розрізі набуття професійних компетентностей через активну різноманітну навчальну діяльність.

Урок на тему «Розв’язування задач» віднісся до сучасного типу занять професійного спрямування та між предметного взаємозв’язку, а його методи передбачили застосування таких форм діяльності, які забезпечили оптимальне узагальнення та систематизацію знань відповідно до поставлених завдань. Майстерність педагога дозволила перетворити роботу над аналізом статистичних даних у захоплююче заняття, де навіть помилки та хибні твердження, деякі з них, до речі, були навмисно обіграні, послугували ефективним чинником засвоєння знань.

Окремої уваги заслуговує дидактичне забезпечення уроку – збірники завдань, тести, презентація, ІКТ.

Учні групи 51 з професії «Кравець, вишивальник», яким було проведено урок, добре справились з випереджувальним завданням, активно здійснювали самостійну діяльність, працювали з таблицями, розв’язували задачі.

Спостереження за учнями принесло задоволення відвідувачам уроку, котрі відчули їх зацікавленість і захоплення роботою.

/Files/images/metodichna/20181120_123019.jpg /Files/images/metodichna/20181120_123029.jpg /Files/images/metodichna/20181120_123704.jpg /Files/images/metodichna/20181120_123951.jpg /Files/images/metodichna/20181120_124824.jpg /Files/images/metodichna/20181120_125423.jpg /Files/images/metodichna/20181120_130444.jpg /Files/images/metodichna/20181120_130526.jpg /Files/images/metodichna/20181120_130534.jpg /Files/images/metodichna/20181120_130619.jpg /Files/images/metodichna/20181120_130808.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 881

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.